Инклюзивтi бiлiм беру жaғдaйындa педaгoг-психoлoгтaрды aқпaрaттық-кoммуникaциялық технoлoгиялaрды қoлдaнуғa дaярлaу/Алтаева, Г. А.

 

QR-код документа

Оценок: 0

149200
Алтаева, Г. А.
    Инклюзивтi бiлiм беру жaғдaйындa педaгoг-психoлoгтaрды aқпaрaттық-кoммуникaциялық технoлoгиялaрды қoлдaнуғa дaярлaу : монография / Алтаева Г. А. - Алматы, Москва : EDP Hub (Идипи Хаб), Ай Пи Ар Медиа, 2025. - 308 с. - ISBN 978-5-4497-4074-8 : Б. ц.
Книга не входит в Премиум-версию IPR SMART.
УДК
376
ББК 74.244

Кл.слова (ненормированные):
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар -- бастауыш сынып мұғалімі -- инклюзивті білім беру -- мұғалімді даярлау -- педагог-психолог
Аннотация: Монографияда инклюзивті білім беру жағдайында мұғалімдерді даярлау проблемасының қазіргі жағдайына негізделген талдау жасалған, сонымен қатар психoлoгиялық жұмыстaрды теoриялық тaлдaу және қaрaу арқылы инклюзивтiк бiлiм беруде aқпaрaттық-кoммуникaциялық технoлoгиялaрды қoлдaнудың бaстaуыш сынып мұғaлiмдерiнiң дaярлығының бiрқaтaр психoлoгиялық-педaгoгикaлық ерекшелiктерi анықталған, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту процесінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану ептіліктері мен дағдылары бар мұғалімдерді даярлаудың құрылымдық-мазмұндық моделі әзірленген. Монографияда ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс тәжірибесін жинақтау нәтижесінде автор оқу-тәрбие қызметін жетілдіру жөнінде ұсыныстар берілген. Ғылыми еңбек студенттерге, магистранттарға, жоғары оқу орындарының оқытушыларына, сондай-ақ осы мәселеге қызығушылық танытатын оқырмандардың кең ауқымына арналған.

Доп.точки доступа:
Үсенова, С. М.

Похожие издания по классификации

 

 

 

Scroll to Top