База данных: Статьи
Беті 1, Нәтижелерін: 14
Отмеченные записи: 0
1.

Подробнее
Тұңғышмұратова, Л. С.
Студенттердің валеологиялық білімінің концептуалдық негіздері [Текст] / Л. С. Тұңғышмұратова, М. П. Асылбекова // Валеология. - 2010. - №1. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Валеология
Кл.слова (ненормированные):
ЖЕКЕ ТҰЛҒА -- МОТИВАЦИЯ -- ТӘРБИЕ -- ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТ -- БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ -- МАМАН
Аннотация: Концептуалдық негіздердің айқындалуы валеологиялық білім беру тәжірибесінде айтарлықтай нәтижелерге жетуге және валеологиялық білім берудің сапасын арттыруға мүмкіндік береді.
Доп.точки доступа:
Асылбекова, М.П.
Тұңғышмұратова, Л. С.
Студенттердің валеологиялық білімінің концептуалдық негіздері [Текст] / Л. С. Тұңғышмұратова, М. П. Асылбекова // Валеология. - 2010. - №1. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Валеология
Кл.слова (ненормированные):
ЖЕКЕ ТҰЛҒА -- МОТИВАЦИЯ -- ТӘРБИЕ -- ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТ -- БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ -- МАМАН
Аннотация: Концептуалдық негіздердің айқындалуы валеологиялық білім беру тәжірибесінде айтарлықтай нәтижелерге жетуге және валеологиялық білім берудің сапасын арттыруға мүмкіндік береді.
Доп.точки доступа:
Асылбекова, М.П.
2.











Подробнее
614.847.9:378.016
М 42
Медбиофизика және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері кафедрасында тірек сигналдарын оқу процесінде қолдану [Текст] / Г. Д. Асемова, Н. Шакерхан // Астана медицина журналы . - 2014. - №3. - С. 262-264. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Общественное здоровье и гигиена
Народное образование
Кл.слова (ненормированные):
Оқу процесіндегі шығармашылық -- Тірек сигналдары -- Оқыту технологиясы -- Тірек конспектілері
Аннотация: Педагог В.Ф.Шаталовтың теориясы мен әдістемесіне негізделген тірек сигналдары - тақырыптың мәнін алмастыра алатын, ойлауға қажетті ассоциациялық түйін сөздер мен белгілер арқылы студенттердің шығармашылық қабілеттерін сабақтың тақырыбымен ұштастыру болып табылады.
Доп.точки доступа:
Асемова, Г.Д.
Шакерхан, Н.
М 42
Медбиофизика және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері кафедрасында тірек сигналдарын оқу процесінде қолдану [Текст] / Г. Д. Асемова, Н. Шакерхан // Астана медицина журналы . - 2014. - №3. - С. 262-264. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Общественное здоровье и гигиена
Народное образование
Кл.слова (ненормированные):
Оқу процесіндегі шығармашылық -- Тірек сигналдары -- Оқыту технологиясы -- Тірек конспектілері
Аннотация: Педагог В.Ф.Шаталовтың теориясы мен әдістемесіне негізделген тірек сигналдары - тақырыптың мәнін алмастыра алатын, ойлауға қажетті ассоциациялық түйін сөздер мен белгілер арқылы студенттердің шығармашылық қабілеттерін сабақтың тақырыбымен ұштастыру болып табылады.
Доп.точки доступа:
Асемова, Г.Д.
Шакерхан, Н.
3.











Подробнее
616.9-053:378.147
И 85
"Іскерлік-ойындық ролдер мен дискуссиялар" интерактивтік оқыту әдісінің тиімділігі [Текст] / Д. А. Баешева, А. Ж. Сейдуллаева // Астана медицина журналы . - 2014. - №3. - С. 277-282. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Инфекционные заболевания
Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
Интерактивтік оқыту әдісі -- Іскерлік-ролдік ойындар мен дискуссиялар -- Балалардың жұқпалы аурулары
Аннотация: Клиникалық пәндерді оқыту барысында әртүрлі инновациялық әдістерді қолдану медицина білім беру саласында студенттердің мотивациясын жоғарылатады. Болашақ дәрігерлеріміз науқас балаларды курациялау уақытында тәжірибелік дағдыларды жақсы игерсе, диагностикалау мен емдеу уақытында аз қателіктер жібереді. Мақалада балалардың жұқпалы аурулары пәнінен студенттер арасында практикада қолданылған "іскерлік-ролдік ойындар мен дискуссиялар" интерактивтік оқыту әдісінің тиімділігі туралы жазылған.
Доп.точки доступа:
Баешева, Д.А.
Сейдуллаева, А.Ж.
И 85
"Іскерлік-ойындық ролдер мен дискуссиялар" интерактивтік оқыту әдісінің тиімділігі [Текст] / Д. А. Баешева, А. Ж. Сейдуллаева // Астана медицина журналы . - 2014. - №3. - С. 277-282. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Инфекционные заболевания
Высшее образование
Кл.слова (ненормированные):
Интерактивтік оқыту әдісі -- Іскерлік-ролдік ойындар мен дискуссиялар -- Балалардың жұқпалы аурулары
Аннотация: Клиникалық пәндерді оқыту барысында әртүрлі инновациялық әдістерді қолдану медицина білім беру саласында студенттердің мотивациясын жоғарылатады. Болашақ дәрігерлеріміз науқас балаларды курациялау уақытында тәжірибелік дағдыларды жақсы игерсе, диагностикалау мен емдеу уақытында аз қателіктер жібереді. Мақалада балалардың жұқпалы аурулары пәнінен студенттер арасында практикада қолданылған "іскерлік-ролдік ойындар мен дискуссиялар" интерактивтік оқыту әдісінің тиімділігі туралы жазылған.
Доп.точки доступа:
Баешева, Д.А.
Сейдуллаева, А.Ж.
4.











Подробнее
61:614.2
А 91
"Астана медицина университеті" АҚ I курс студенттерінің денсаулықтарында анықталған патологиялар құрылымы: Республиканская практическая конференция АО "МУА" [Текст] / Г. К. Нуркенова, С. С. Имангазинова // Тезисы. - 2014. - 23 июня. - С. 29-30. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Патология. Клиническая медицина
Кл.слова (ненормированные):
Патология құрылымы -- Жалпақ табандылық -- Көру жүйесінің ауруы -- Эндокрин жүйесі ауруы -- Қимыл-тірек жүйесі ауруы
Аннотация: "АМУ" АҚ 1 курс студенттерінің арасындағы патологиялар құрылымын анықтау жүргізілді. Зерттеу нәтижелерін талдау барысында жалпы қаралғандардың ішінде дені сау ұлдар 8,3 пайызды, қыздар 17,4 пайызды құрайтыны анықталды. "АМУ" АҚ 1 курс студенттерінің арасындағы патологиялар құрылымын: көру жүйесі аурулары (27,9%) және қимыл-тірек жүйесінің аурулары (23,85%) алдыңғы орындарды алып тұр, сонымен қатар қан түзу жүйесінің (15,44%), эндокринді жүйенің (12,27%), асқазан ішек жолдарының (9,6%), ЛОР мүшелерінің (10% ауруларымен сиректеу ауыратындығы көрінеді.).
Доп.точки доступа:
Нуркенова, Г.К.
Имангазинова, С.С.
А 91
"Астана медицина университеті" АҚ I курс студенттерінің денсаулықтарында анықталған патологиялар құрылымы: Республиканская практическая конференция АО "МУА" [Текст] / Г. К. Нуркенова, С. С. Имангазинова // Тезисы. - 2014. - 23 июня. - С. 29-30. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Патология. Клиническая медицина
Кл.слова (ненормированные):
Патология құрылымы -- Жалпақ табандылық -- Көру жүйесінің ауруы -- Эндокрин жүйесі ауруы -- Қимыл-тірек жүйесі ауруы
Аннотация: "АМУ" АҚ 1 курс студенттерінің арасындағы патологиялар құрылымын анықтау жүргізілді. Зерттеу нәтижелерін талдау барысында жалпы қаралғандардың ішінде дені сау ұлдар 8,3 пайызды, қыздар 17,4 пайызды құрайтыны анықталды. "АМУ" АҚ 1 курс студенттерінің арасындағы патологиялар құрылымын: көру жүйесі аурулары (27,9%) және қимыл-тірек жүйесінің аурулары (23,85%) алдыңғы орындарды алып тұр, сонымен қатар қан түзу жүйесінің (15,44%), эндокринді жүйенің (12,27%), асқазан ішек жолдарының (9,6%), ЛОР мүшелерінің (10% ауруларымен сиректеу ауыратындығы көрінеді.).
Доп.точки доступа:
Нуркенова, Г.К.
Имангазинова, С.С.
5.











Подробнее
"Фармакология негіздері мен рецептура" жаңа оқулығының құрылымы [Текст] / М. З. Шайдаров , Д. Д. Мухамбетов, С. С. Бүркітбаева // Астана медицина журналы . - 2011. - №6. - С. 36-38. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Фармакология
Кл.слова (ненормированные):
МЕДИЦИНА ОҚУЛЫҒЫ -- КІТАП КОМПОЗИЦИЯСЫ -- РЕЦЕПТ ТҮРЛЕРІ -- ФАРМАКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ -- ДӘРІЛЕР АНЫҚТАМАСЫ, ЖІКТЕЛУІ
Аннотация: Осы оқу құралы препараттардың топтары мен жеке дәрілер бойынша қысқа мәліметтерді, бірақ жеткілікті ақпараттарды алу мақсатында жазылған. Оқулықтың басты артықшылығы - кітаптың мәтіні жатық, қарапайым, түсінікті, әдеби тілде жазылған, қолдануға ыңғайлы, ақпараттар қажетті деңгейде жасалған және қажетті мәліметтерді табу мүмкіндіктері оңай. Бұл фармакология пәнін оқитын студенттер үшін пайдалы болатын, аяқталған оқулық құралы.
Доп.точки доступа:
Шайдаров , М. З.
Мухамбетов, Д.Д.
Бүркітбаева, С.С.
"Фармакология негіздері мен рецептура" жаңа оқулығының құрылымы [Текст] / М. З. Шайдаров , Д. Д. Мухамбетов, С. С. Бүркітбаева // Астана медицина журналы . - 2011. - №6. - С. 36-38. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Фармакология
Кл.слова (ненормированные):
МЕДИЦИНА ОҚУЛЫҒЫ -- КІТАП КОМПОЗИЦИЯСЫ -- РЕЦЕПТ ТҮРЛЕРІ -- ФАРМАКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ -- ДӘРІЛЕР АНЫҚТАМАСЫ, ЖІКТЕЛУІ
Аннотация: Осы оқу құралы препараттардың топтары мен жеке дәрілер бойынша қысқа мәліметтерді, бірақ жеткілікті ақпараттарды алу мақсатында жазылған. Оқулықтың басты артықшылығы - кітаптың мәтіні жатық, қарапайым, түсінікті, әдеби тілде жазылған, қолдануға ыңғайлы, ақпараттар қажетті деңгейде жасалған және қажетті мәліметтерді табу мүмкіндіктері оңай. Бұл фармакология пәнін оқитын студенттер үшін пайдалы болатын, аяқталған оқулық құралы.
Доп.точки доступа:
Шайдаров , М. З.
Мухамбетов, Д.Д.
Бүркітбаева, С.С.
6.











Подробнее
796:614.8
С 88
Студенттердің спорттық әрекеттері барысында қимыл-тірек аппараты жүйесін жарақаттану қаупінен сақтау негіздері [Текст] / Е. Б. Омаров [и др.] // Валеология. Здоровье Болезнь . Выздоровление . - 2015. - №1. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Общественное здоровье и гигиена
Физическая культура в целом
Кл.слова (ненормированные):
ҚИМЫЛ-ТІРЕК АПАРАТЫ ЖҮЙЕСІ -- ТІРЕК-ҚИМЫЛ ӘРЕКЕТІ -- САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫ
Аннотация: Бұл мақалада қимыл-тірек апараты жүйесінде жарақат алған спортшы-студенттерге алғашқы медициналық көмекті дер кезінде және сапалы көрсете білгенге ғана, оның спорттық қалыпқа тез арада қайта келуіне әсер ететін іс-шаралардың қолдануларын рет-ретімен айқындайтын ұсыныстар келтірілген. Сонымен қатар спортшылардың тірек-қозғалыс жүйесінің жарақаттарының ішінде жиі кездесетін түрлері мен оларға алғашқы дәрігерлік көмек көрсетудің әрекеттері қарастырылған.
Доп.точки доступа:
Омаров, Е.Б.
Имангаликова, И.Б.
Токтарбаев, Д.Г.
Молдан, Е.
С 88
Студенттердің спорттық әрекеттері барысында қимыл-тірек аппараты жүйесін жарақаттану қаупінен сақтау негіздері [Текст] / Е. Б. Омаров [и др.] // Валеология. Здоровье Болезнь . Выздоровление . - 2015. - №1. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Общественное здоровье и гигиена
Физическая культура в целом
Кл.слова (ненормированные):
ҚИМЫЛ-ТІРЕК АПАРАТЫ ЖҮЙЕСІ -- ТІРЕК-ҚИМЫЛ ӘРЕКЕТІ -- САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫ
Аннотация: Бұл мақалада қимыл-тірек апараты жүйесінде жарақат алған спортшы-студенттерге алғашқы медициналық көмекті дер кезінде және сапалы көрсете білгенге ғана, оның спорттық қалыпқа тез арада қайта келуіне әсер ететін іс-шаралардың қолдануларын рет-ретімен айқындайтын ұсыныстар келтірілген. Сонымен қатар спортшылардың тірек-қозғалыс жүйесінің жарақаттарының ішінде жиі кездесетін түрлері мен оларға алғашқы дәрігерлік көмек көрсетудің әрекеттері қарастырылған.
Доп.точки доступа:
Омаров, Е.Б.
Имангаликова, И.Б.
Токтарбаев, Д.Г.
Молдан, Е.
7.











Подробнее
378:37.01
О-49
Оқу үрдісінде бағдарламаланған оқыту технологиясын қолдану [Текст] / А. Н. Омарбаева, А. С. Тастанова, И. С. Алтекова // Астана медицина журналы . - 2015. - №1. - С. 197-200. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Образование медицинское
Кл.слова (ненормированные):
ТЕХНОЛОГИЯ -- ПЕДАГОГИКА -- БАҒДАРЛАНҒАН ОҚУЛЫҚ -- ЭЕМ
Аннотация: Бұл мақалада заманауи білім беру жүйесінде студенттерді оқытуда технологиялардың бірі бағдарланған оқыту технологиясы жөнінде айтылмақ.
Доп.точки доступа:
Омарбаева, А.Н.
Тастанова, А.С.
Алтекова, И.С.
О-49
Оқу үрдісінде бағдарламаланған оқыту технологиясын қолдану [Текст] / А. Н. Омарбаева, А. С. Тастанова, И. С. Алтекова // Астана медицина журналы . - 2015. - №1. - С. 197-200. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Образование медицинское
Кл.слова (ненормированные):
ТЕХНОЛОГИЯ -- ПЕДАГОГИКА -- БАҒДАРЛАНҒАН ОҚУЛЫҚ -- ЭЕМ
Аннотация: Бұл мақалада заманауи білім беру жүйесінде студенттерді оқытуда технологиялардың бірі бағдарланған оқыту технологиясы жөнінде айтылмақ.
Доп.точки доступа:
Омарбаева, А.Н.
Тастанова, А.С.
Алтекова, И.С.
8.











Подробнее
61:378.147-005.962.131
А 90
Асемова, Г. Д.
TBL технологиясын дәріс оқуда қолданудың тиімділігі [Текст] / Г. Д. Асемова // Астана медициналық журналы. - 2015. - №2. - С. 242-245. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Общественная и профессиональная организация здравоохранения
Кл.слова (ненормированные):
ИИНОВАЦИЯ -- TBL-ТЕХНОЛОГИЯ -- КОМАНДАЛЫҚ ОҚЫТУ
Аннотация: Командалық оқыту бағдарламалы оқыту (Team Based Learning)- студенттердің шағын топтары аудитория ішінде жеке команда ретінде өзара пікірлесе, тақырып бойынша жеңіл және қиын сұрақтарға командалық атсалысу арқылы оқытушыдан кері байланыс алады,сол пән боыйнша сарапшы болуды үйренеді
А 90
Асемова, Г. Д.
TBL технологиясын дәріс оқуда қолданудың тиімділігі [Текст] / Г. Д. Асемова // Астана медициналық журналы. - 2015. - №2. - С. 242-245. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Общественная и профессиональная организация здравоохранения
Кл.слова (ненормированные):
ИИНОВАЦИЯ -- TBL-ТЕХНОЛОГИЯ -- КОМАНДАЛЫҚ ОҚЫТУ
Аннотация: Командалық оқыту бағдарламалы оқыту (Team Based Learning)- студенттердің шағын топтары аудитория ішінде жеке команда ретінде өзара пікірлесе, тақырып бойынша жеңіл және қиын сұрақтарға командалық атсалысу арқылы оқытушыдан кері байланыс алады,сол пән боыйнша сарапшы болуды үйренеді
9.











Подробнее
61:616.31
Т 35
Терапиялық стоматологияны мемлекеттік тілде оқытуды жетілдіру шаралары [Текст] / Д. М. Мезгілбаева, Т. С. Құнанбаева // Қазақ ұлттық медицина университетінің хабаршысы. - 2011. - №1. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Заболевания пищеварительной системы
Кл.слова (ненормированные):
ЕМДЕУ КЕЗЕҢДЕРІ -- СТОМАТОЛОГИЯ -- МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ ДӘРІС БЕРУ
Аннотация: Терапиялық стоматология пәнін мемлекеттік тілде оқытудың өзіне тән ерекшеліктері бар. Пән бойынша дәрісті оқуға ғылыми атақтары бар, тілді жетік меңгерген, тәжірибелі оқытушылар тартылуға тиіс. Тәжірибелік сабақтарда көрнекі құралдарды кең қолданылып, стоматологиялық ауруларды емдеу кезеңдерін студенттер муляждарда оқып үйренулері керек. Тәжірибелік сабақтарда студенттер дәрігерлік деонтология қағидаларын үйренуге тиіс.
Доп.точки доступа:
Мезгілбаева, Д.М.
Құнанбаева, Т.С.
Т 35
Терапиялық стоматологияны мемлекеттік тілде оқытуды жетілдіру шаралары [Текст] / Д. М. Мезгілбаева, Т. С. Құнанбаева // Қазақ ұлттық медицина университетінің хабаршысы. - 2011. - №1. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Заболевания пищеварительной системы
Кл.слова (ненормированные):
ЕМДЕУ КЕЗЕҢДЕРІ -- СТОМАТОЛОГИЯ -- МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ ДӘРІС БЕРУ
Аннотация: Терапиялық стоматология пәнін мемлекеттік тілде оқытудың өзіне тән ерекшеліктері бар. Пән бойынша дәрісті оқуға ғылыми атақтары бар, тілді жетік меңгерген, тәжірибелі оқытушылар тартылуға тиіс. Тәжірибелік сабақтарда көрнекі құралдарды кең қолданылып, стоматологиялық ауруларды емдеу кезеңдерін студенттер муляждарда оқып үйренулері керек. Тәжірибелік сабақтарда студенттер дәрігерлік деонтология қағидаларын үйренуге тиіс.
Доп.точки доступа:
Мезгілбаева, Д.М.
Құнанбаева, Т.С.
10.











Подробнее
159.9.01
Т 51
Тоқсанбаева, Н.
Студенттердің бойындағы қасиетерді дамытуға қарым-қатынастың әсерін теориялық талдау [Текст] / Н. Тоқсанбаева // Жантану мәселелері. - 2016. - №3. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ -- МОТИВАЦИЯ -- ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС -- ДАРЫНДЫ ТҰЛҒА
Аннотация: Шетелдік және отандық зерттеулерді жинақтай отырып және біз қалыптастырған анықтамалар негізінде біз студенттің қабілеттілігі адамның кез келген құнды қызметінің сапалар жүйесін дамытуға қабілетті дарынды тұлғаның мынадай төрт негізгі аспектісінің өзара байланысымен сипатталады деген тұжырымға келдік. 1/ интеллект; 2/ шығармашылық; 3/ мотивация; 4/ тұлғаның әлеуметтік бейімделуі.
Т 51
Тоқсанбаева, Н.
Студенттердің бойындағы қасиетерді дамытуға қарым-қатынастың әсерін теориялық талдау [Текст] / Н. Тоқсанбаева // Жантану мәселелері. - 2016. - №3. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст.
УДК |
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормированные):
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ -- МОТИВАЦИЯ -- ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС -- ДАРЫНДЫ ТҰЛҒА
Аннотация: Шетелдік және отандық зерттеулерді жинақтай отырып және біз қалыптастырған анықтамалар негізінде біз студенттің қабілеттілігі адамның кез келген құнды қызметінің сапалар жүйесін дамытуға қабілетті дарынды тұлғаның мынадай төрт негізгі аспектісінің өзара байланысымен сипатталады деген тұжырымға келдік. 1/ интеллект; 2/ шығармашылық; 3/ мотивация; 4/ тұлғаның әлеуметтік бейімделуі.
Беті 1, Нәтижелерін: 14